No products in the cart.
Partiene
Selger er Royal Hair AS, Adresse: Teatergata 14, 2000 Lillestrøm,
e-post: post@royalhair.no, Tlf: +47 91 90 81 60, Org-nr: 928 200 981 , og omtales heretter som selger/selger.
Kjøper er forbrukeren som foretar bestillingen, og omtales i det følgende som kjøper/kjøper.
Kan jeg prøve håret og endre det hvis det er helt feil?
Hair Extensions er et hygienisk produkt som gjør at så snart emballasjen er ødelagt, er håret ikke lenger godkjent for retur. På den annen side kan du se fargen godt gjennom emballasjen, og du kan bytte hår innen 90 dager så lenge forseglingen ikke er brutt / emballasjen er åpnet.
Hvordan returnerer jeg varene mine?
Kontakt: post@royalhair.no | Tlf: +47 91 90 81 60 Klikk på telefonnummer for å kontakte oss gratis på WhatsApp!
Produkter kan returneres i samme stand som mottatt i hele 90 dager. (Forseglingen kan ikke brytes). Du vil motta en e-post når returen er behandlet. Det tar ca 3-5 virkedager.
Har du mottatt min retur?
Når vi har mottatt din retur vil du få beskjed om dette pr. e-post og kan følge prosessen med videre behandling av returen til kontoen din hos oss.
Innbetaling?
Selger kan kreve betaling for varen fra den er sendt fra selger til kjøper.
Dersom kjøper benytter kreditt- eller debetkort til betaling, kan selger reservere kjøpesummen på kortet ved bestilling. Kortet belastes samme dag som varen sendes.
Ved betaling med faktura utstedes faktura til kjøper når varene sendes. Betalingsfristen er oppgitt på fakturaen og er minimum 14 dager fra mottak.
Kjøpere under 18 år kan ikke betales med påfølgende faktura.
Leveranse
Levering har skjedd når kjøperen, eller dennes representant, har overtatt varen.
Dersom det ikke er oppgitt leveringstid i bestillingsløsningen, skal selger levere varen til kjøper uten ugrunnet opphold og senest 30 dager etter bestilling fra kunden. Varene skal leveres til kjøper, med mindre annet er særskilt avtalt mellom partene.
Kan du nekte å godta returen min?
Ja, hvis du bryter våre generelle vilkår. Pakken skal returneres i samme stand som mottatt, ved ubrukt forsegling (Hair Extensions kommer med en forsegling som ikke kan brytes for at returretten skal være intakt). Hvis forseglingen på Hair Extensions er brutt, har HUMNHAiR rett til å nekte retur. Dersom et slikt produkt likevel sendes til oss, sendes pakken tilbake til kjøper.
Når får jeg pengene tilbake for retur?
Når returen er returnert til oss behandler vi returen din fortløpende og du kan følge status ved å logge inn på kontoen din. Normalt har du pengene tilbake på konto innen 4 virkedager etter at returen er mottatt i retur hos oss. Dersom du har betalt med faktura, er det Klarna som behandler krediteringen av fakturaen, og normalt slettes fakturaen (hvis ubetalt) eller refunderes (hvis betalt), innen 2-5 virkedager etter at din retur er mottatt hos oss.
Hvordan får jeg refusjon når jeg har betalt med faktura?
Dersom du har betalt med faktura er det Royal Hair AS som behandler krediteringen av fakturaen, og normalt slettes fakturaen (hvis ubetalt) eller refunderes (hvis betalt), innen 2-5 virkedager etter at returen er mottatt hos oss .
Dette går som regel av seg selv. Dersom Klarna trenger mer informasjon (som kontonummer), vil du motta en e-post fra Klarna angående dette.
Mangler ved produktet – kjøpers rettigheter og klagefrist
Dersom det foreligger en mangel ved varen, skal kjøper innen rimelig tid etter at den ble oppdaget eller burde vært oppdaget, gi selger beskjed om at han eller hun vil gjøre mangelen gjeldende. Kjøper har alltid klaget i god tid dersom det skjer innen 2 måneder. fra det tidspunkt mangelen ble oppdaget eller burde vært oppdaget. Reklamasjon kan fremmes senest to år etter at kjøper overtok varen. Dersom produktet eller deler av det er m
Korrigering eller omlevering
Kjøper kan velge mellom å kreve mangelen utbedret eller levering av lignende varer. Selger kan likevel protestere mot kjøpers krav dersom gjennomføring av kravet er umulig eller påfører selger urimelige kostnader. Retting eller omlevering må skje innen rimelig tid. Selger har i utgangspunktet ikke rett til å gjøre mer enn to utbedringsforsøk for samme mangel.
Prisreduksjon
Kjøper kan kreve passende prisavslag dersom varen ikke blir rettet eller omlevert. Dette betyr at forholdet mellom redusert og avtalt pris tilsvarer forholdet mellom varens verdi i mangelfull og kontraktsmessig stand. Dersom særlige grunner taler for dette, kan prisrabatten i stedet settes lik mangelens betydning for kjøper.
Høyde
Dersom varen ikke er rettet eller omlevert, kan kjøper også heve kjøpet dersom mangelen ikke er uvesentlig.